خبر فوری

طوفان شن مسابقات تنیس آزاد مناطق پنجگانه کشور به میزبانی بندرعباس را لغو کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه شب خبرنگار ایرنا، این رقابت ها قرار بود عصر دوشنبه اول آذرماه با حضور 150 ورزشکار از 10استان کشور در زمین خاکی هتل هرمز بندرعباس آغاز شود که به دلیل وزش باد شدید و گردوخاک به زمان دیگری موکول شد.
زمان جدید برگزاری این مسابقات متعاقبا از سوی فدراسیون تنیس اعلام می شود.
اقصی نقاط هرمزگان از روزدوشنبه اول آذر ماه شاهد بروز پدیده گرد و غبار و طوفان خاک هستند که این مساله علاوه بر وارد آوردن خسارتهایی ،موجب تعطیلی مدارس، تعطیلی تردد شناورهای مسافری دریایی و توقف پروازها از فرودگاه بین المللی بندرعباس شده است.
براساس اعلام هواشناسی هرمزگان این وضعیت تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.
اداره کل محیط زیست هرمزگان وضعیت آب و هوایی این استان در شرایط حاضر را برای همه گروه های سنی خطرناک اعلام کرده است.
براساس اعلام این اداره کل میزان ریزگردها و آلودگی موجود در هوای بندرعباس مرکز استان هرمزگان هشت برابر شرایط عادی است.
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز به شهروندان توصیه اکید کرده است که تنها برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند و گروه های پرخطر از جمله زنان باردار، کودکان، سالمندان، بیماران ریوی، قلبی – عروقی و تنفسی از خروج از منزل تا عادی شدن شرایط به شدت پرهیز کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید