خبر فوری

پاکستان دومین پهپاد پیشرفته ساخت این کشور را رونمایی کرد

براساس گزارش رسانه های پاکستان، این پهپاد با قابلیت پروازهای طولانی می تواند برای انجام عملیات هایی با هدف جمع اوری تصاویر و اطلاعات تصویری استفاده شود.
دوربین های نصب شده بر روی این پهپاد از فاصله 250 کیلومتری قابل کنترل از راه دور است و در صورتی سیستم هدایت آم به شبکه های ماهواری ای متصل شود، فاصله کنترل آن نامحدود خواهد شد و می توان از یک نقطه، آن را در تمام نقاط جهان کنترل کرد.
این پهپاد قابلیت های نظامی نیز دارد و می تواند حداکثر تا میزان 150 کیلوگرم سلاح و بمب با خود حمل کند.
نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی پاکستان با عنوان IDEAS 2016 از امروز در بندر کراچی آغاز به کار کرد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
هیات هایی از 43 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از این نمایشگاه به کراچی سفر کرده اند.
در مجموع 418 شرکت پاکستانی و خارجی (شامل 157 شرکت پاکستانی) فعال در زمینه تولید صنایع و تجهیزات دفاعی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
این نمایشگاه هر دوسال یک بار در کراچی برگزار می شود.
آساق**1723
انتشار دهنده: محمدرضا منافی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید