خبر فوری

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و عترت در حاجی‌آباد

هرمزبان:رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد حیدری‌ نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه مرحله ثبت‌ نام بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های شفاهی و کتبی آغاز شده است، افزود: دانشجویان علاقه‌مند جهت شرکت در این دوره از مسابقات حداکثر تا تاریخ 18 آبان‌ماه فرصت خواهند داشت به کانون قرآن و عترت مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی برگزاری این دوره از مسابقات را ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه عنوان کرد و افزود: منابع آزمون رشته‌های کتبی شامل تفسیر قرآن کریم، زندگانی معصومین (ع)، حفظ و ترجمه ادعیه نماز، احکام خواهران، احکام برادران و آشنائی با مفاهیم نهج‌البلاغه است.

رئیس واحد دانشگاه آزاد حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: رشته‌های شفاهی نیز شامل حفظ جزء 30 قرآن، حفظ سه جز متوالی، حفظ پنج جز، حفظ  10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت قرآن کریم (ترتیل) و اذان ویژه برادران خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی این دوره از مسابقات نیز 25 آذرماه جاری ساعت 10 صبح خواهد بود، یادآور شد: اختصاص نمرات تشویقی، جوائز نقدی، اردو و اهدای لوح سپاس از نفرات برگزیده از جوائز ویژه منتخبان این دوره از مسابقات است.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394834

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید