خبر فوری

تمامی مدارس شهرستانهای شرقی و مرکزی هرمزگان تعطیل شد

بهروز اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به وضعیت سرعت باد و میزان غلظت گرد و غبار در استان، براساس تصمیم اتخاذ شده تمامی مدارس همه مقاطع شیفت صبح شهرستان های شرقی و مرکزی استان هرمزگان روز سه شنبه دوم آذر تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: فرمانداری های سه شهرستان غرب استان هرمزگان نیز براساس شرایط آن شهرستان می توانند تصمیم گیری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به اینکه هنوز به اطمینان لازم در خصوص شرایط جوی در صبح سه شنبه نرسیده ایم، ادارات استان تعطیل نیستند.

اکرمی تصریح کرد: پس از ورود پدیده گرد و غبار به استان، ستاد مدیریت بحران با حضور دستگاه های مسئول در استانداری هرمزگان تشکیل و این مسئله مورد بررسی قرار گرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید