خبر فوری

سوت رقابت های لیگ برتر والیبال هرمزگان 19 آذر به صدا درمی آید

فریدون الهامی دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک تیم های هیات والیبال حاجی آباد، آکادمی خلیج فارس بندرعباس، غدیر گوربند میناب، آرش بندرعباس و یارمند دهتل بستک با یکدیگر رقابت می کنند.
وی افزود: در گروه دو نیز تیم های شمیل حاجی آباد، شهرداری هرمز، فاضل بستک، فولادهرمزگان، ثامن کردر میناب و هرنگ بستک به مصاف هم خواهند رفت.
الهامی تصریح کرد: در پایان بازی های مرحله گروهی که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود تیم های اول و دوم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: بازی های مرحله نهایی نیز با شرکت چهار تیم به صورت متمرکز در بندرعباس برگزار خواهد شد.
رئیس هیات والیبال هرمزگان با اشاره به استعدادهای ورزشی بالای فرزندان این استان، بیان داشت: از همین رو شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان در رشته والیبال همواره در الویت کاری این هیات قرار دارد.
وی تصریح کرد: هیات والیبال هرمزگان برای موفقیت بیشتر در انجام امور، برنامه محوری را در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقات و استعدادیابی از مهم ترین برنامه های این هیات است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی دبیر: خلیل تنیده

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید