خبر فوری

حجت الاسلام قائدی: آل سعود خادم حرمین شریفین نیستند بلکه خائن اند

هرمزبان:امام جمعه بستك گفت : در بی لیاقتی و بی دینی رژیم آل سعود همین بس که آنها سالها با رژیم جعلی صهیونیستی مخفیانه ارتباط داشته اند و حمایت آنان از جریانات تکفیری و تروریستی مثل داعش و القاعده می باشد و احتمال عمدی بودن حادثه منا و سقوط جرثقیل وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،امام جمعه شهرستان بستک در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن اشاره به همکاری آل سعود با رژیم صهیونیستی گفت: آل سعود خائن به حرمین شریفین هستند نه خادم.در بی لیاقتی و بی دینی رژیم آل سعود همین بس که آنها سالها با رژیم جعلی صهیونیستی مخفیانه ارتباط داشته اند و حمایت آنان از جریانات تکفیری و تروریستی مثل داعش و القاعده می باشد و احتمال عمدی بودن حادثه منا و سقوط جرثقیل وجود دارد.

امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه ، خواستار اتحاد و انسجام هرچه بیشتر امت های اسلامی شد و گفت: حاکمیت عربستان سعودی از افرادی خود فروخته تشکیل شده که فقط اسم اسلام را یدک می کشند و مایه ننگ اسلام اند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود مقصر واقعی حادثه منا و سقوط جرثقیل است افزود: حاکمان خبیث آل سعود با توجه به سابقه سرکوب و کشتار مسلمانان در جاهای مختلف از جمله بحرین و یمن ، باید پاسخگوی این حوادث باشند و بدانند که کشورهای اسلامی و خانواده های جان باختگان و حادثه دیدگان از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی تصریح کرد: آل سعود حقارت و پستی خود را به جهانیان اثبات کرد و با توجه به گذشته و ضعفشان در مدیریت حج، بطور جدی خواستار این هستیم که مدیریت حج به دست کشورهای اسلامی بیفتد.

وی گفت: این بود مهمان داری شما از حجاج؟ اگر کمبود داشتید چرا از کشورهای اسلامی کمک نگرفتید؟ ما باید شاهد جمع شدن اجساد قربانیان با لودر می بودیم؟ سطح وسیع فرافکنی های خبری از سوی آل سعود و مقصر جلوه دادن خود حجاج مخصوصا حجاج ایرانی چه معنایی دارد؟ چرا فساد خودتان را لاپوشانی می کنید؟ به راستی که باید مدیریت از دست این افراد نالایق گرفته شود.

امام جمعه شهرستان بستک همچنین در سخنانی ضمن اشاره به همکاری آل سعود با رژیم صهیونیستی گفت: آل سعود خائن به حرمین شریفین هستند نه خادم.در بی لیاقتی و بی دینی رژیم آل سعود همین بس که آنها سالها با رژیم جعلی صهیونیستی مخفیانه ارتباط داشته اند و حمایت آنان از جریانات تکفیری و تروریستی مثل داعش و القاعده می باشد و احتمال عمدی بودن حادثه منا و سقوط جرثقیل وجود دارد.
انتهاي پيام/
منبع: پایگاه خبری جهانگیریه
(لینک)
کد خبر: 394814

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید