خبر فوری

حجت الاسلام حسن علیدادی: هدف اصلی استکبار دعوا با اسلام ناب است

هرمزبان:امام جمعه کیش گفت: آمریکا با همه وجود با ما دشمنی دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های نمازجمعه با اشاره به توطئه های تاریخی آمریکا در کشورهای اسلامی به خصوص ایران افزود: گفتگوهای هسته ای و فشار بر ملت ایران فقط بهانه و موضوعی فرعی و هدف استکبار جهانی دعوا با نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به بیانات سرنوشت ساز مقام معظم رهبری درخصوص برجام گفت: مذاکره با این دشمنی که به دنبال نفوذ است، بی فایده و مضر است.

خطیب جمعه کیش اضافه کرد: دولت ایران از مواضع خود با قاطعیت دفاع می کند و اهالی قلم، رسانه، شاعران و همه دست اندر کاران باید حادثه منا را در تاریخ ماندگار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی درادامه با اشاره به جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان در فاجعه منا گفت: اعراب از قدیم تا کنون به مهمان نوازی معروف بوده اند اما چه می شود که دولت عربستان اصول مهمان نوازی را رعاینت نمی کند و باعث جان باختن زائران الهی می شود؟

وی افزود: دولت عربستان مدعی وجود 7 هزار دوربین برای کنترل مراسم حج است پس چرا حجاج اینگونه معطل شدند و براثر گرما و تشنگی و بی حالی بر روی هم افتادند و جان خویش را از دست دادند؟:

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سکوت مجامع بین المللی را هم محکوم کرد و گفت: این مجامع که دم از حمایت از حقوق بشر می زنند چرا لااقل ابراز ناراحتی از جان باختن این همه انسان نمی کنند؟

خطیب جمعه کیش ادامه داد: این دنیا محلی گذراست و باید با توشه ای پر از خیر و نیکی و سبکبار از گناه و آلودگی خود را آماده عزیمت به دنیای ابدی کنیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر: 394813

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید