خبر فوری

فرماندار ویژه میناب: برنامه هفته کودک در شهرستان میناب به بهترین نحوه ممکن برگزار شود

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: برنامه هفته کودک در شهرستان به بهترین نحوه ممکن برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته کودک در این شهرستان ضمن تبریک هفته کودک اظهار کرد : مراقب کودکان و نوجوانانمان باشیم.

وی ادامه داد کودک یعنی صداقت ، پاکی و اندیشه نو و افزود : با برنامه ریزی و طرح جلسات با کودکان از فکر و ایده آنها بیشتر استفاده شود.

 نماینده عالی دولت درشهرستان با اشاره به شعار هفته کودک ” دنیا با لبخند کودکان زیباست ” خاطر نشان کرد :آینده سازان فردای میهن اسلامی مان ایران همین کودکان امروز رقم خواهند زد.

وی با طرح این سوال در این جلسه که آیا ما در جامعه کاری برای این قشر انجام داده ایم تاکید کرد : امسال باید نسبت به سال های گذشته برنامه های این روز به نحوه باشکوه تر و گسترده تر در شهرستان میناب برگزار شود.

معاون استاندار هرمزگان همچنین اظهار امید واری کرد به حمد الله و با تلاش های صورت گرفته در کشور و شهرستان شاهد برگزاری برنامه های منسجم تر در حال و آینده خواهیم شد.

وی افزود : ان شالله با توجه به جایگاه اسلامی کشور در جهان به الگوی در این عرصه  در آینده در بین کشور های اسلامی  و دیگر کشورهای تبدیل خواهیم شد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که میراث و فرهنگ کشور و شهرستان نباید به فراموشی سپرده شود گفت : باید تلاش شود کودکان  را با آداب و رسوم منطقه  و شهرستانمان بیشتر آشنا کنیم .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب نیز دراین نشست با شاره به جایگاه مطالعه در بین کودکان گفت: در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و حضور بیشتر آنها در کتابخانه ها نیز در تمام ایام سال برنامه ریزی شود .

محمد ریاضی گفت: برنامه ها باید به گونه های تنظیم شود که کودکان در همه برنامه ها حضور پرشور داشته باشند.

شایان ذکر است : برنامه هفته کودک در شهرستان میناب از چهار شنبه 15 مهرماه آغاز و سه شنبه 21 مهرماه به پایان می رسد.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 394805

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید