خبر فوری

45 تن انواع کالاهای قاچاق در بندرعباس معدوم شد

عزیز الله کناری چهارشنبه در مراسم امحای این کالاها درگفت وگو با خبرنگاران افزود: این کالای خوراکی و بهداشتی ظرف 2ماه اخیر توسط ماموران انتظامی استان درمبادی ورودی کشف شده بود.
وی ادامه داد: درسالجاری افزون بر 690 تن انواع کالای قاچاق خوراکی به ارزش 30میلیارد ریال در استان هرمزگان کشف و معدوم شده است.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان، علت معدوم سازی این کالاها را تایید نشدن آنها از نظر بهداشتی و استاندارد و بدلیل ورود غیر قانونی به استان دانست.
کناری اظهارکرد :این کالاها مراحل تایید بهداشتی مانند مواد اولیه ساخت، مراحل ساخت، نگهداری، انبارداری و حمل را طی نکرده بودند و ورود آنها به چرخه مصرف برای جامعه خطرناک است.
3219/1354
خبرنگار : عزت الله معمار باشی ** انتظار دهنده : پروانه امانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید