خبر فوری

جزیره کیش در شب ولادت منجی عالم بشریت غرق نور و سرور شد

به گزارش هرمزبان به نقل از کیش پرس زود است که بیاید تا سرزمین گل های محمدی به عطر ناب وجودش عطرباران شود. زود است که بیاید تا ظلم تیغ در نیام کشد و سعادت رخ نمایان کند. زود است که بیاید تا صدای اذان محمدی بر گلدسته های مساجد، جهانی را فرا بگیرد. زود است که بیاید و دین ستیزان گردن به فرمان ولایتش خم کنند و ظلم پایان پذیرد.

یا مهدی، آمده ایم به پیشواز دیدار روی مه گونه ای که پیام صلح و دوستی برای جهانیان به ارمغان خواهد آورد و پایان خواهد داد به هر آنچه بیداد و ستم در میان جهانیان است.

در شب ولادت گل نرگس، مهدی صاحب زمان(عج) عاشقان امامت و ولایت و منتظران ظهور با برگزاری مراسم جشن و شادی در جای جای جزیره کیش و چراغانی و نورافشانی ولادت نور پر فروغ امامت را گرامی داشتند.

مومنان و عاشقان امامت از آغاز ایام الله شعبانیه با برگزاری مراسم مختلف در حسینیه ها و مساجد همچنین آذین بندی خیابان ها و کوچه های جزیره کیش روزهای زیبای شعبان را تا رسیدن ولادت یگانه منجی عالم بشریت به شماره گرفتند تا در انتظار برای حضور قدومش نگاه را فرش راهش کنند.

منتظران ظهور از آسمان چشمانشان اشک حسرت باریدند تا شاید آقایشان دل دریایی اش را به رودخانه اشک هایشان پیوند بزند.

پخش شرینی و شربت در کوچه و خیابان ها، نصب پوسترها، نورباران شب ها، بستن طاق نصرت ها، شیرینی انتظار را در کام و جان مومنان صد چندان کرد.

اجرای برنامه های شاد و متنوع در بخش های مختلف شهر، برگزاری کنسرت رایگان با حضور خواننده مشهور کشورمان، اجرای مولودی خوانی و تواشیح در مساجد و حسینیه های و توزیع شیرینی و شربت در میادین و خیابان های جزیره کیش از ویژه برنامه های نیمه شعبان در جزیره کیش بود.

امید است روزی صاحب الزمان حضرت ولی عصر (عج) پس از سال ها غیبت با ظهور خود جهان پر از بیداد و ظلمی را که بر اساس زیاده خواهی و قدرت طلبی، استعمارگران و استکبار جهانی بر مردم مستضعف و مظلوم جهان به خصوص مسلمان روا داشته اند پایان دهد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید