خبر فوری

استاندار هرمزگان:راه نجات بشر از مشکلات تمسک به فریضه مهم نماز است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، جاسم جادری سه شنبه شب در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ نماز در افراد از خردسالی، عنوان کرد: مقوله مهم نماز باید از سنین خردسالی توسط خانواده ها و مدارس در افراد نهادینه شود تا فرزندان با این فریضه مهم دینی بیش از بیش انس بگیرند و نسبت به آن اعتقاد قلبی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه نماز کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: همه افرادی که در جامعه مسئولیتی دارند باید نسبت به پیاده سازی این فریضه مهم در جامعه اهتمام داشته باشند.
جادری با اشاره به تاثیرات بالای نماز در حل مشکلات جامعه، بیان داشت: جوامعی که در آنها نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز اهتمام صورت می پذیرد کمتر با آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق روبرو هستند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اقامه نماز را باید به سمت مردمی کردن سوق داد و توسعه و ترویج آن تنها در ادارات نتیجه بخش نخواهد بود.
وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری دومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان بر لزوم برگزاری باشکوه این اجلاس در استان و فراهم ساختن مقدمات برگزاری باشکوه آن با مشارکت دستگاه های مسئول تاکید کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید