خبر فوری

عملیات مانور ستاد بحران اتفاقات برق غرب هرمزگان در پارسیان برگزار می‌شود

محمد رادمهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهارداشت: در این مانور نواقصات و مشکلات در عملیات برق رسانی بررسی و نحوه خدمات‌دهی در روز بحران رو کمتر و یک نوع آموزش و تمرین برای مأمورین عملیات برق شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: نیروی انسانی متخصص یکی از مهمترین و کار آمدترین امتیاز در عملیات برق یک شهرستان است که  در روز حادثه و در زمان بحران می تواند بخوبی و بنحو شایسته و با کمترین تلفات برق را وصل کند.

ناصح نصوری در گفتگو با خبرنگار فارس  با اشاره به مانور عملیاتی برق مدیریت ستاد بحران گفت: این مانور عملیاتی بحران در دو مرحله روزانه با فرض حادثه با حضور گروه‌های معین از اتفاقات برق شهرستان‌های خمیر و بندر لنگه شهرستان بستک و اتفاقات بخش جناح شرکت داشتند.

وی افزود: این مانور با استفاده امکانات و تجهیزات و با همکاری نیروی انسانی متخصص شهرستان و پیمانکاران برق پارسیان و شهرستان‌های همجوار عملیات اجرای مانور آغاز شد.

رئیس اداره برق پارسیان تصریح کرد: در اولین روز از اجرای این مانور عملیاتی بیش از 100مقر تجهیزات عایقی روی پایه برق و سه اصله پایه برق با تجهیزات کامل تعویض شدند.

نصوری در پایان یادآور شد: مانور عملیات ستاد بحران در دو روز ماموریت دارد که با استفاده از اکیپ خط گرم بدون خاموشی کل خط عملیات انجام می‌گیرد و تمام عملیات تخصصی و تحت مدیریت متخصصین شرکت توزیع برق استان در شهرستان انجام می‌گیرد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید