خبر فوری

هرمزگان صاحب 5 مدال طلا در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور شد

زهرا فتاح‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک شوتوکان کاراته نونهالان انتخابی مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین مورخ 21 آبان‌ماه در تهران با حضور 300 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد که هرمزگان در بخش کاتا با 5 مدال طلا علاوه بر کسب سهمیه برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام ایران‌زمین به‌عنوان فنی‌ترین تیم حاضر در مسابقات دست یافت.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی شوتوکان کاراته جام ایران‌زمین قرار است نیمه دوم آذرماه سال جاری به میزبانی شهر تهران برگزار شود.

سرمربی تیم منتخب شوتوکان کاراته هرمزگان گفت: خانم‌ها هلیا زینلی یک طلا و یک نقره، نادیا کریم‌پناه یک طلا و یک برنز، نازنین‌زهرا شهبازی یک طلا و یک برنز، مونا عسکری و فاطمه سهرابی هرکدام یک طلا و سهمیه حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام ایران زمین را کسب کردند.

فتاح‌پور ادامه داد: نازنین‌زهرا شهبازی نیز در این مسابقات به‌عنوان فنی‌ترین ورزشکار دست یافت از سوی مسؤولان شوتوکان‌کاراته کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ورزش رزمی کاراته از طرفداران بی‌شماری در هرمزگان به‌ویژه بانوان برخوردار است و جزء یکی از پرجمعیت‌ترین ورزش‌های استان به‌شمار می‌رود که جا دارد در این میان از هیات کاراته هرمزگان و همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تقدیر شود.

این مربی هرمزگانی در پایان خاطرنشان کرد: هرمزگان در ورزش‌های رزمی یکی از قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود اما آنچنان که باید از این‌گونه ورزش‌ها در این استان حمایت نمی‌شود و از همه مسؤولان هرمزگان به ویژه مجامع صنعتی غرب شهر بندرعباس درخواست می‌شود حمایت خود را از ورزش‌های رزمی در استان افزایش دهند.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید