خبر فوری

نمایشگاه مبادله کتاب در هرمزگان گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم گشایش این نمایشگاه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ،اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف در دسترس قرار دادن منابع کتابخوانی برای عموم مراجعه کنندگان برپا شده است .
علیرضا درویش نژاد بیان داشت: در این نمایشگاه بازدید کنندگان ، کتاب های خود را با کتابهای موجود در نمایشگاه مبادله می کنند و از این طریق کتاب های مورد نیاز خود را تهیه و مطالعه می کنند .
وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول بیش از هزار جلد کتاب که بیشتر آنها تازه های نشر و از آثار نویسندگان هرمزگانی است در نمایشگاه برای مبادله قرار داده شده است .
درویش نژاد عنوان کرد : این اقدام بصورت پایلوت در محل اداره کل برگزار شده و در صورت استقبال بازدید کنندگان در سایر مراکز و مکان های فرهنگی نیز بر پا می گردد.
وی ضمن تاکید بر تلاش تمام دستگاه های مسئول برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه، گفت: با وجود اینکه در دنیای امروز کتابخوانی به شیوه های الکترونیک گسترش یافته اما هیچکدام از روش ها جای خواندن کتاب را نمی گیرد و کتاب به عنوان ابزار اصلی آگاهی بخشی در خانواده ها، همواره مورد توجه است.
هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان آماه در سراسر کشور آغاز شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید