خبر فوری

حجت‌الاسلام جواد غلامی: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به وعده‌های خود عمل کند

هرمزبان:امام جمعه جاسک گفت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به وعده‌های خود در خصوص مشکلات و امکانات پزشکی در تنها بیمارستان شهرستان عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: واقعه بزرگ غدیرخم می‌تواند محور اصلی اتحاد دنیای اسلام شود، چون این واقعه مهم تاریخی را همه مسلمانان اعم از شیعه و اهل تسنن قبول داشته و بر روی آن صحه می‌گذارند.

وی با اشاره به هفته ناجا، این هفته را به همه کارکنان نیروی انتظامی تبریک و افزود: عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان موجب رضایت است و امیدواریم این رضایت همیشگی باشد تا شهروندان هم همیشه در آسایش و امنیت باشند.

غلامی اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی در این شهرستان با وجود محدودیت در امکانات، نیروی انسانی و شرایط منطقه توانستند به خوبی امنیت مراسم ملی و مذهبی شهر را بدون هیچ حادثه برقرار کنند.

امام جمعه جاسک در خطبه دوم، خطاب به نمازگزاران گفت: بعد از حادثه غم‌بار منا شاهد کارشکنی عمدی سعودی‌های بودیم به گونه‌ای که اجازه تجسس و برای پیدا کردن اجساد مفقودان را نمی‌دادند.

وی ادامه داد: به وزیر ارشاد هم که قصد عزیمت به عربستان را داشت نیز ویزا نداند و در مقابل این کارشکنی‌ها که انتظار عکس‌العمل مناسب دولت را داشتیم اما در کمال تعجب دیدیم که رئیس دولت به سفر و برنامه خود در سازمان ملل ادامه داد و حتی وزیر امور خارجه هم برای پیگیری موضوع به کشور برنگشتند.

این مسئول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نظامی و نیروهای مسلح در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه بیان داشت: رهبری در فرمایشات به جا و مهم واکنشی بسیار محکم به شاهزاده‌های سعودی نشان داد به طوری که بعد از آن ورق به سود ایران برگشت و دولت سعودی با ارسال پیام تسلیت و اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جمهوری اسلامی روال کارها به سمت عادی شدن تغییر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در جاسک با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اتفاقاتی افتاد که محصول سال‌های قبل از انقلاب بوده و تا حالا ادامه داشته است، تصریح کرد: در قبل انقلاب سرانه دانشجو و دانشگاه در استان بسیار کم بود اما در سال‌های اخیر کارهای انجام شده یا در حال انجام است، البته مطالبات مردم بیشتر از این‌ها بوده که البته حق مردم است.

غلامی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید از آسیب دیدگان حادثه اخیر دلجویی و با افراد خاطی برخورد کرد اما نباید زحمات کادر پزشکی و درمانی فعلی و قبلی بیمارستان را نادیده گرفته و همه را با یک چوب راند.

امام جمعه جاسک در بخش پایانی خطبه‌ها تأکید کرد: از دانشگاه علوم پزشکی استان توقع داریم به وعده‌های که داده‌اند، حتماً عمل کنند هر چند که البته مقداری از آن عمل شده یا در حال اجرا است، که در همین راستا انتظار داریم مسیر آغاز شده را با حرکات رسانه‌ای قطع نکنند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394789

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید