خبر فوری

حجت‌الاسلام حسن فقیهی: اقتدار نظام مرهون فرهنگ مقاومت است نه تسلیم

هرمزبان:امام جمعه بندرلنگه گفت: استقامت در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن رمز موفقیت و تسلیم نشانه ذلت است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام حسن فقیهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری حجت خود را بر آل‌سعود و دیگر زورگویان منطقه تمام کرد و نتیجه آن را چه زود در همکاری دولت عربستان مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به حق ثابت کردند که رهبری مقتدر و با شهامت هستند و ذره‌ای از ارزش‌های انقلابی و عزت ملت ایران کوتاه نمی‌آیند.

امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا در جمع فرماندهان ارتش خاطرنشان کرد: رهبری ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی را به آمادگی در همه صحنه‌ها دعوت کردند و فرمودند ما دشمنان جدی داریم پس همیشه باید آماده بود.

فقیهی در ادامه یادآور شد: رهبری فرمودند دشمنی زورگویان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با تسلیم ما در مقابل آنها ذلت‌بار به بار می‌آورد لذا با اقتدار می‌توان هم عزت ملی را حفظ کرد و هم ذلت را نصیب دشمنان کرد.

وی سخنان رهبری را موجب رمزگشایی واقعه منا دانست و اظهار کرد: آل‌سعود که تا پیش از سخنان رهبری طلبکارانه سخن می‌گفت و حاضر به همکاری نمی‌شد پس از بیانات رهبری تمامی شرایط تغییر کرد و آرامش مجدد به کاروان‌های حجاج ایرانی در عربستان بازگشت.

امام جمعه موقت بندرلنگه کشته‌های واقعه منا را 465 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این اتفاق برای ملت و مردم ما خیلی سنگین بود و عید مردم را به عزا تبدیل کرد لذا برای بازماندگان طلب صبر می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم شهدای منا را غریق رحمت واسعه خود بگرداند.

فقیهی اقتدار نیروی انتظامی در شهرستان را مثال‌زدنی خواند و گفت: ضمن اینکه هفته نیروی انتظامی را به دلیرمردان این نهاد تبریک عرض می‌کنیم اقتدار آنها را در برخورد با خورده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر خواستاریم هرچند در زمینه برخورد با انواع قاچاق و مواد مخدر تاکنون موفقیت‌های خوبی نیز کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394787

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید