خبر فوری

برق زیرساخت اصلی توسعه همه‌جانبه و پایدار هرمزگان است/ لزوم توجه به ایجاد و گسترش انرژهای نوین در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس شیرخانلو عصر امروز در نشست مشترک کاری با مدیران شرکت‌های تولید، انتقال و توزیع برق استان هرمزگان، اظهار داشت: برق یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه همه‌جانبه و پایدار استان است و در تأمین برق مورد نیاز استان هرمزگان اقدامات خوب و اثرگذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: ایجاد و گسترش انرژی‌های نوین در هرمزگان باید مورد توجه قرار گیرد و تداوم این نشست‏‌ها می‏‌تواند موجب هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و رفع مشکلات پیش‌روی صنعت برق استان شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی از زحمات و تلاش‏‌های مدیران و کارکنان صنعت برق هرمزگان در گسترش و توسعه‌ کمی و کیفی زیرساخت اصلی توسعه یعنی صنعت برق در استان تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست مدیران تولید، انتقال و توزیع برق استان هرمزگان گزارشی از وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق دراستان هرمزگان را ارائه و همچنین برنامه‏‌ها و اقدامات در دست‌اجرا و آتی خود را تشریح کردند که بر این اساس 2900 مگاوات برق در استان تولید می‏‌شود که طی سال‌های اخیر قطعی ناشی از کمبود تولید وجود نداشته و براساس آمار متوسط رشد هدف کشوری پنج درصد اعلام شده و استان هرمزگان از رشد دو درصدی در تقاضا در هدف برق برخوردار است.

براساس گزارش ارائه شده تمامی روستاهای استان دارای شبکه برق هستند و صرفاً هشت روستا با جمعیت زیر 10 خانوار فاقد برق در سال‌جاری برق‌دار خواهند شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید