خبر فوری

برخورد با وانت بار های میوه فروش در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، محسن یکتاپور در این ارتباط ضمن تشریح اقدامات شهرداری بندرعباس در برخورد با خودروهای وانت بار میوه فروش سیار اظهار کرد: نظم و انضباط شهری یکی از مولفه های اصلی شهریت است که در بندرعباس نیز به دنبال آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در یک بازه زمانی مشخص جمعیت میوه فروشان سیار در شهر بندرعباس افزایش زیاده داشته است، افزود: این رویه اشتباه باعث کدر شدن چهره شهر و از بین رفتن انضباط شهری نیز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس ادامه داد: ایجاد ترافیک، به خطر افتادن سلامتی شهروندان و تولید زباله در محل عرضه از دیگر معایب فروش میوه و برخی کالاهای دیگر توسط وانت بارها است.

یکتاپور با تاکید بر این که این دلایل در کنار یکدیگر ضرورت برخورد را بیشتر نمایان می سازد، گفت: توقف به بهانه فروش میوه و سایر اقلام در حاشیه معابر بندرعباس ممنوع است و شهرداری نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود، با خاطیان برخورد می کند.

وی ادامه داد: به طور کلی، سد معبر یک اقدام تخلف محسوب شده و برخورد با آن ضروری است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: رویه برخورد با متخلفین سد معبر و خصوصاً وانت بارهای میوه فروش با جدیت در بندرعباس آغاز شده و ادامه می یابد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید