خبر فوری

فاجعه منا مدیریت نالایق آل سعود را نشان داد/هشت بندی کارگاه سازندگی شده است

هرمزبان:حجت الاسلام غلامعلی ارجمند گفت:بی کفایتی آل سعود حکایت می کند و آل سعود لیاقت اداره امور حج را ندارد و همه مسلمانان جهان اسلام متوجه این موضوع شده اند و این قوم هزاران حجاج را به خاطر یک آقا زاده قربانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبانبه نقل از پایگاه خبری هشت بندی،حجت الاسلام غلام علی ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه در هشت بندی با اشاره به اهمیت نگه داشتن زبان بیان داشت: شخصیت انسان به نگه داشتن زبانش است و بیشترین خطاهای  انسان از زبان وی ناشی می شود و باید زبان را حفظ کرد و شمره و با فکر حرف زد و نسنجیده سخنی را بر زبان نیاوریم .

امام جمعه موقت هشت بندی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان داشت: از همین توکهور و هشت بندی در زمان جنگ  افراد زیادی عازم جبهه های  نبرد شدند و در هر فراخوانی خیل عظیمی از  نیروهای مردمی این منطقه در خط اعزام به جبهه های نبرد آماده بودند و شجاعت و شهادت طلبی مردم این دیار در جبهه های حق علیه باطل فراموش شدنی نیست و باید یاد شهدا، رزمندگان و ایثارگران این منطقه  را که نقش بسزایی در جبهه ای نبرد داشتن زنده نگه داشت.

وی در ادامه افزود: صبح امروز به همراه شهردار هشت بندی از پروژه های عمرانی و از مناطق مختلف شهر هشت بندی بازدید داشته ام که کار های خوبی برای عمران و آبادانی شهر توسط پرسنل شهرداری در حال انجام است و شهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و مردم باید قدر مسئولانی که به آنها خدمت می کنند را بدانند و مسئولان هم برای این مردم خوب و نجیم در حد توان خود کار کنند.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان هرمزگان  در ادامه با اشاره به حادثه غمناک منا و کشته شدن تعداد زیادی از حاجیان با بیان داشت: این حادثه ،حادثه بسیار تلخی بود  که متاسفانه  بیش از 1300 حاجی در این حادثه  کشته که تا امروز 131 نفر از این حجاج  ، حجاج ایرانی بوده اند که رهبر معظم انقلاب در این رابطه پیام مهمی را در این رابطه صادر و سه روز عزای عمومی را در کشور اعلام نمودند.

امام جمعه موقت هشت بندی و توکهور  در ادامه افزود: حج مسال  با حوادث پی در پی روبرو بود و شاهد سقو ط بالابر بر روی حجاج ، سقوط پنکه ، حوادث تونل مسجد الحرام ، آتش گرفتن هتل 15 طبقه و همه حوادث یک طرف و فاجعه اسفناک منا در طرف دیگر روبرو بودیم که این موضوع   از بی کفایتی آل سعود حکایت می کند و آل سعود لیاقت اداره امور حج را ندارد و همه مسلمانان جهان اسلام متوجه این موضوع شده اند و این قوم هزاران حجاج را به خاطر یک آقا زاده قربانی کردند  و جای بسی تاسف است که با خاطر یک فرد این همه انسان با بی برنامه گی مسئولان عربستانی قربانی شدند.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند در ادامه افزود: رژیم آل سعود در روز عید قربان نیز دست از کشتن ملت مظلوم یمن نکشیدند و دست به کشتار این مردم بی گناه زدند و تمام همه هم  و غم  آل سعود تار و مار کردن مردم مقاوم یمن است و این قوم مراسم حج ابراهیمی را به حال خود راها کرده اند که با این بی برنامه گی آل سعود شاهد وقوع این حوادث دلخراش هستیم و این حوادث نشان داد که آل سعود لباقت اداره حرمین را ندارند.

کد خبر: 394767

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید