خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی: حادثه ی منا، سند بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم حج است

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس : شهادت بیش از هزار و ۵۰۰ حاجی آن هم در مکانی مقدس خسارتی جبران ناپذیر از جانب آل سعود به جامعه مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ایت اله نعیم آبادی گفت: همانطور که رهبر عزیز فرمودند آل سعود  باید مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ بپذیرد و ما هم از دولت میخواهیم تا حق ما را تمام و کمال از آنان مطالبه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان افزود: این عزیزان هم مانند بقیه افراد جامعه دارای حق هستند و نباید به آنان به چشم ترحم نگاه کرد.

آیت الله نعیم آبادی گفت:اگر خداوند از ناشنوایان حسی را گرفته در مقابل بر سایر حواس آنان افزوده  و این نشان از عظمت و حکمت الهی دارد.
امام جمعه موقت هرمزگان همچنین روز جهانی جهانگردی را گرامی داشت و افزود:با توجه به آیه( فسیروا فی الارض) یکی از مهمترین سفارش قرآن کریم در بحث جهانگردی است زیرا این امر سبب مشاهده شگفتی های دنیا و تامل در ذات آفرینش خداست.
انتهای پیام
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
(لینک)
کد خبر: 394765

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید