خبر فوری

پلاژ بانوان در بندرعباس دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، بهروز اکرمی پنجشنبه در بازدید از این پروژه افزود : به طور کلی عملیات ساخت این مجتمع روند رو به رشدی دارد که طبق اظهار مجری و کارفرمای طرح تا دهه فجر سالجاری به بهره برداری کامل می رسد.
وی بیان داشت: این مجتمع تفریحی در ساحل سوروی بندرعباس در زمینی به مساحت 90 هزار مترمربع اجرا شده است که پنج هزار مترمربع از آن بناهای سرپوشیده و حدود 72 هزار مترمربع نیز محوطه سازی به صورت بوستان و پارک ورزشی است.
معاون استانداری هرمزگان اظهار کرد : تاکنون عملیات ساخت بناهای سرپوشیده همچون ساختمان پلاژ بانوان ، پلاژ آقایان ، رستوران ، بازارچه و دیگر بناهای جانبی و تاسیساتی این پروژه تمام شده و تنها مرحله تجهیز این مکان ها باقی مانده است.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات احداث بناهای سر باز همچون استخرهای آب شیرین ویژه کودکان و بانوان تکمیل شده و استخر دریای مخصوص بانوان در مرحله نهایی ساخت است.
اکرمی در خصوص بخش های مختلف این مجتمع ، اظهار داشت: رستوران غذاهای دریایی ، بوفه ، اتاق ماساژ ، بدنسازی ، کافه تریا ، دوش ، رختکن و قسمت های اداری و تاسیسات از جمله بخش های داخلی این پلاژ هستند که از سه سیستم تهویه هوا شامل هواساز ، تهویه و برودتی بهره می برند.
وی به اقدامات باقی مانده برای پایان تکمیل این مجتمع اشاره کرد و گفت: ساخت زمین های ورزشی در نظر گرفته شده در بوستان و پارک این مجتمع شامل زمین اسکیت ، تنیس ، پیست دوچرخه سواری ، زمین والیبال ، فوتسال و زمین بازی کودکان باقی مانده که باید با همکاری و نظارت اداره کل ورزش و جوانان به صورت استاندارد ساخته شوند.
وی خاطر نشان کرد: این مجتمع تفریحی در راستای ارتقا رفاه شهروندان و گردشگران برای استفاده بهتر از ساحل و دریا طراحی و راه اندازی می شود که می تواند در بهبود وضعیت گردشگری استان تاثیرگذار باشد.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید