خبر فوری

کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، احسان رکنی‌خو با اشاره به کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در میناب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان در پی دریافت اخباری مبنی بر وجود انبارهای کالای قاچاق در روستاهای "زهوکی" و "دهو"، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سه انبار کالای قاچاق را در این دو روستا کشف کنند.

این مسؤول انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این انبارها دو میلیارد ریال است، اظهار داشت: کالاهای کشف شده شامل 25 تن و 80 کیلو برنج،38 حلقه لاستیک بزرگ و 29 کارتن چای قاچاق است.

رکنی‌خو تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح 9هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و سه مخزن دو هزار لیتری،سه مخزن هزار لیتری و پنج مخزن 250 لیتری در محل معدوم شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری هنجارشکنان اقدام شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید