خبر فوری

جاسم جادری:شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) نیازمند مدرسه

هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس نیازمند ۲۵ مدرسه است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در اولین روز از بازگشایی مدارس و با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی کرم پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و جمعی از اولیا و مربیان دانش آموزان دبستان ۱۲ كلاسه شهید حمیدرضا محمودی شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بهره برداری رسید.

جاسم جادری استاندار هرمزگان ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری مدرسه شهید حمیدرضا محمودی با قدردانی از تکمیل این مدرسه همزمان با بازگشایی مدارس، عنوان کرد: در بازدیدی که هفته دولت از این مدرسه داشتیم فکر نمی کردیم که تکمیل آن در این زمان اندک میسر شود اما با تدابیری که مدیرکل راه و شهرسازی بکار گرفت یکی از نگرانی های اصلی ما که دایر شدن مدارس در شهرک پیامبر اعظم(ص) بود، مرتفع شد و این اقدام در نوع خود بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه دبستان شهید حمیدرضا محمودی دومین مدرسه افتتاحی در شهرک پیامبر اعظم(ص) است، افزود: با تکمیل این مدرسه در مدت زمان ۲۰ روز عزم و اراده فرزندان هرمزگان در عمران استان را دیدیم و ثابت شد که هرمزگان استان معجزه هاست.

استاندار هرمزگان بیان داشت: اولین مدرسه شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) نیز هفته دولت به بهره برداری رسید اما این شهرک به ۲۵ مدرسه نیاز دارد که تا کنون دو مدرسه در آن احداث شده است.

فرشید دستوان  مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در مراسم بهره برداری از این مدرسه با بیان اینکه کلنگ احداث این مدرسه  از دی ماه ۹۳ آغاز شد، افزود:  ساخت این مدرسه تا ۱۰ شهریور۹۴ با پیشرفت فیزیكی ۵۰ درصد ادامه داشت که بنا به تشخیص راه و شهرسازی، ادامه کار ساخت مدرسه مذکور به پیمانكار جدید سپرده شد و با تزریق ۱۵۰ نفر نیرو در چهار شیفت كاری بصورت شبانه روزی این روند تسریع شد.

وی افزود: راه و شهرسازی بنا به نیاز اهالی شهرک پیامبر اعظم(ص) به وجود این مدرسه و پس از دستور و تاکید ویژه استاندار هرمزگان تمام تلاش خود را برای تکمیل آن بکار برد که خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد، دبستان شهید حمیدرضا محمودی در اولین روز از بازگشایی مدارس میزبان دانش آموزان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به تکمیل ۵۰  درصد باقی مانده مدرسه شهید حمید رضا محمودی در مدت زمان ۲۰ روز کاری گفت:  این اقدام در راستای فراهم آوردن امکان آموزش برای دانش آموزان صورت گرفت.

وی تصریح کر: ما معتقدیم که با برداشتن هر قدم مشکلات زیادی در جامعه رفع خواهد شد و این اقدام نیز تاثیر زیادی در کاهش مشکلات والدین و دانش آموزان در پی خواهد داشت.

در پایان نیز با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان با دسته های گل و بسته های فرهنگی استقبال شد.
منبع: خبرگزاری مهر
(لینک)
کد خبر: 394749

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید