خبر فوری

برنامه های دانشگاه آزاد حاجی آباد در هفته دفاع مقدس

هرمزبان:رئیس دانشگاه آزاد حاجی‌آباد به تشریح برنامه‌های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد حیدری‌نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌‌‌آباد با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردانی است که با جانفشانی در راه رسالت دین و اسلام به تبعیت از سرور و سالار شهیدان از جان و مال و زندگی خود گذشتند و به ندای حق لبیک گفتند.

وی به تشریح برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: برگزاری نشست بصیرتی با حضور دانشجویان و اساتید، دیدار اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه با امام جمعه و خانواده‌های معظم شهدای دانشجو از برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.

رئیس این واحد دانشگاهی، فضاسازی دانشگاه شامل نصب بنر با مضامین همانند تصویر شهدا و سخنان امام (ره) و رهبری را از ویژه برنامه‌هایی عنوان کرد که از سوی این واحد دانشگاهی تدارک دیده شده و در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

حیدری‌نارمندی همچنین برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در بین دانشجویان تحت عنوان «چرا دفاع جنگ تحمیلی به دفاع مقدس نام گرفت؟» را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس در بین دانشجویان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد در ادامه با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی هر کشور به شمار می‌روند، افزود: پیشرفت امروز جامعه ما در گرو تلاش و همدلی جوانان است و این قشر تا به امروز توانسته‌ با پیشرفت و ترقی در عرصه‌های علمی، فناوری و هسته‌ای هجمه‌های دشمنان را خنثی کند، به همین منظور حرکت جوانان در سنگر علم‌آموزی، خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

وی در پایان بر ضرورت نسل جوان با علوم و معارف دفاع مقدس و آرمان‌های امام (ره) و شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394747

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید