خبر فوری

برندینگ ورزشی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده در سمیناری که شنبه شب با حضور مهدی مهدوی کیا و اعضا و بازیکنان آکادمی کیا در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد، گفت: استان سیستان و بلوچستان با ورزش کبدی و شهرستان قوچان در شمال شرق کشور نیز با برند سازی کشتی چوخه خود را مطرح کرده اند.

وی ادامه داد: در منطقه آزاد قشم هم با توجه به استعدادهای درخشانی که در حوزه فوتبال وجود دارد، می توانیم با نگاه ویژه آکادمی کیا، قشم را به عنوان برندی در جذب استعدایابی و آموزش فوتبال پایه در کشور مطرح کنیم.
به گفته شیخ زاده، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم توجه ویژه ای به حوزه های مختلف ورزش از جمله فوتبال دارد و امیدواریم مدیر آکادمی کیا هم با برنامه های خاص خود به روند موفقیت های این جزیره در حوزه ورزش کمک کند.
وی اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران نونهال، نوجوان و جوان جزیره قشم در کنار کسب دانش رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، خود را همانند اسطوره فوتبال کشورمان به اخلاق نیک و حسنه آراسته کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: مهندس مومنی مدیر عامل این سازمان سیاست دور بودن جزیره از اعتیاد و ایجاد برندینگ ورزشی در این منطقه را به عنوان دو سیاست مهم در دستور کار این مجموعه قرار داده و با جدیت در پی تقویت حوزه ورزش با هدف ارتقای سطح سلامت آینده سازان این جزیره می باشد.
وی افزود: شرایط سوق الجیشی و همچنین موقعیت آب و هوایی جزیره قشم به صورتی است که اگر فردی از این منطقه به رده های بالای ورزشی راه پیدا کند به طور حتم در ردیف ورزشکاران مطرح قرار خواهد گرفت.
بنا به این گزارش، مهدی مهدوی کیا به اتفاق چهار تن از مربیان و 31 بازیکن آکادمی کیا روز شنبه 15 آبان ماه با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و به دعوت آکادمی فوتبال مهد ورزش قشم با هدف برگزاری اردوی پنج روزه وارد جزیره قشم شدند و قرار است طی روزهای آینده چند مسابقه بین اعضای این آکادمی با منتخبان فوبتال قشم در رده پایه با هدف استعداد یابی برگزار شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید