خبر فوری

مراکز کانون پرورش فکری کودکان توسعه یابد

هرمزبان:امام جمعه سیریک گفت: توسعه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه شرقی هرمزگان و به ویژه سیریک باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی آموزشی مسئولان رده بالای استان باشد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام والمسلیمن علیرضا صفایی‌حائری ظهر امروز در ویژه برنامه‌ افتتاح کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرسیریک ضمن تقدیر از مربیان کانون جهت برنامه‌ریزی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک گفت: کانون با انجام فعالیت‌های گسترده به ویژه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نقش مهمی در پرورش و خلاقیت کودکان و نوجوانان دارد.
وی افزود: حضور کودکان و نوجوانان در محیطی شاد و بهره‌بردن از کتاب‌ بهترین هدیه‌ای است که در اختیار فرزندان ما قرار گرفته است.
امام جمعه سیریک با تاکید بر توسعه و گسترش فضای مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیریک، آمادگی خود را در این زمینه  اعلام کرد.
صفایی‌حائری در ادامه از کتابخانه مرکز مذکور بازدید کرد و نشست صمیمی با اعضای کانون داشت.
کلثوم رئیسی مسئول مرکز سیریک در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان شهرستان سیرک به معرفی فعالیت‌های تابستانه پرداخت و خواستار همکاری بیشتر مسئولان در جهت توسعه‌ کانون سیریک شد.
قرائت قرآن و نیایش توسط اعضا، قصه‌گویی مربیان فرهنگی، نمایشنامه خوانی و سرود از فعالیت‌هایی بود که در جلسه‌ افتتاحیه مرکز سیریک برگزار شد./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید