خبر فوری

شریف شریفی نژاد: قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان قشم مشخص شد

هرمزبان:تیم قایق‌سازی رمچاه پس از شکست تمامی رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان قشم شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرپرست هیئت فوتبال قشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان شهرستان قشم با شرکت 14 تیم در سه گروه پنج  و چهار تیمی از پنجم شهریورماه آغاز شد که از گروه‌های پنج تیمی سه تیم و از گروه چهار تیمی دو تیم به دور دوم راه یافتند.

شریف شریفی‌نژاد افزود: تیم‌های مهرونی لافت، قایق‌سازی رمچاه، پریما اسپرت قشم، پیروی قشم، آزادی گیاهدان، پاس قشم 17 شهریور کووه‌ایی و مهر هلر تیم‌هایی بودند که در این مسابقات به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

سرپرست هیئت فوتبال قشم تصریح کرد: در پایان چهار تیم آزادی گیاهدان، پریما اسپرت قشم، پاس قشم و قایق‌سازی رمچاه به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی با بیان اینکه به تیم قهرمان این دوره از بازی‌ها هشت میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت، ادامه داد: پس از انجام مرحله نهایی، دو قایق‌سازی رمچاه و پاس قشم توانستند به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنند و در نهایت تیم قایق سازی رمچاه موفق شد تیم پاس قشم  را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها و جواز حضور در مسابقات استانی در سال 95 را به خود اختصاص دهد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه تیم پاس قشم به مقام نایب قهرمانی این بازی‌ها دست یافته، اضافه کرد: در دیدار رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها هم در نهایت تیم پریما اسپرت قشم موفق شد عنوان سومی این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

سرپرست هیئت فوتبال قشم گفت: اسماعیل اسلامی از تیم قایق سازی رمچاه به عنوان بهترین بازیکن و هاشم صالحی از تیم هفده شهریورماه با 9 گل زده عنوان آقای گل و تیم مهر هلر نیز مفتخر به کسب جام اخلاق این دوره از بازی‌ها شد.

قضاوت دیدار فینال این دوره از بازی‌ها بر عهده مصطفی ناصری، محمد عظیمی، یحیی چلاسی و ارسلان صالحی بود و افشین باغی و رضا آتشین به عنوان نماینده‌های ویژه کمیته اجرایی هیئت فوتبال و همچنین عبدالرحیم رضوانی ناظر داوری در این دیدار بود.

در پایان علی خواجه‌فینی رئیس اداره ورزش و جوانان، ابراهیم پرواز دبیر هیئت و رنجبری مسئول کمیته انضباطی هئیت فوتبال قشم و چند تن از پیشکسوتان با اهدای لوح و کاپ قهرمانی از ورزشکاران تجلیل کردند.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/06/29/13940629000045_PhotoL.jpg

منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394729

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید