خبر فوری

معرفی امامان جماعت مدارس بندرلنگه

هرمزبان:با حضور جمعی از مدیران، ائمه جمعه و جماعت، امامان جماعت مدارس شهرستان بندرلنگه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،غلام شهبازی‌احمدی مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه عصر امروز در همایش روحانیون و مدیران مدارس شهرستان، حضور روحانیون در مدرسه، اقامه نماز جماعت و پاسخ به سؤالات دانش‌آموزان را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جدید با آموزه‌های دینی و سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی ایرانی محقق نمی‌شود مگر با ارتباط متقابل دانش‌آموزان، خانواده‌ها با علما و متخصصان دینی.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم این ارتباط و حضور روحانیون در مدارس موجب تعالی مجموعه آموزش و پرورش شود تا از این رهگذر بخشی از دغدغه‌های خانواده‌ها برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه در ادامه خاطر‌نشان کرد: طلاب و روحانیون بهترین الگوهای رفتاری در مراکز آموزشی را به نمایش می‌گذارند لذا امید داریم که این رفتار باعث الگو‌گیری دانش‌آموزان شود.

شهبازی‌احمدی با اشاره به اقامه نماز جماعت در مدارس و اهمیت آن گفت: مدرسه به عنوان کانون تعلیم و تربیت باید معارف دینی را به دانش‌آموزان آموزش دهد که حضور امامان جماعت می‌تواند الگوی اقامه نماز اول وقت و توجه به عبادت را نهادینه کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش بندرلنگه وجود حوزه علمیه در شهرستان را بهترین فرصت برای آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: حوزه علمیه بندرلنگه همانند حوزه علمیه قم هم از غنای علمی و هم معنوی برخوردار است و قطعاً ارتباط پایدار با این مجموعه می‌تواند به رشد و تعالی تعلیم و تربیت در شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394728

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید