خبر فوری

علیرضا نصری: امید، نماد استکبار ستیزی مردم ایران / ایرانی را تهدید نکنید / فریاد استکبار ستیزی مردم قشم طنین انداز شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم پس از شرکت درراهپیمای 13 آبان،در صحن امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم طی سخنانی گفت: پیر میکده عشق حضرت امام خمینی (ره) از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کرد و این نشان مهمی از اهمیت این روز دارد.

علیرضا نصری افزود: اتفاقات مهم 13 آبان شامل تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،وجه مشترک استکبار ستیزی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را به اثبات می رساند.

وی از امید به عنوان نماد دیگری از استکبار ستیزی ملت شریف ایران نام برد و اظهار کرد: آمریکا و وایادی استکبار در پی ایجاد یاس و ناامیدی بین اقشار جامعه ایران هستند اما رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم با اقتدار و امید به آینده در پی ساختن ایرانی آباد و موفق هستند.

فرماندار شهرستان قشم، موفقیت ایران در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی سترگ هسته ای، حرکت ملت در مسیر اقتصاد مقاومتی را نیز از وجوه مشترک ایرانیان در مبارزه با کشورهای استکباری برشمرد و گفت: مردم ایران همیشه برای عزت، استقلال، آزادی و موفقیت خود در برابر جبهه استکبار ایستاده و این رمز مهم موفقیت ما در دنیا است.

وی با اشاره به نقش فرزندان عرصه دیپلماسی کشورمان در کشاندن شش کشور مطرح جهانی به پشت میز مذاکره و قبولاندن حق هسته ای ایران به جهانیان، گفت: وزیر خارجه مقتدر کشورمان در این مذاکرات با صراحت به جهانیان اعلام کرد که هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید و این سخنان صریح نشان از اقتدار ایران در این مذاکرات داشت.

به گفته نصری، ملت بزرگ ایران با روحیه غیرت و عزت مندی و با حفظ روحیه استکبار ستیزی خود  در پی ساختن ایرانی قدرتمند، صنعتی و موفق در 1404 است.

وی اعلام کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، هر نهضتی که در نقاط مختلف جهان به وقوع می پیوست به یکی از قدرت های غرب و شرق وابسته بود اما امام امت (ره) به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، این معادلات را به هم ریخت و برای نخستین بار انقلابی در جهان رقم خورد که به هیچ یک از قدرت های جهانی وابسته نبود و این افتخاری برای ایرانیان است.

فرماندار شهرستان قشم در پایان از همه مردم و مسئولان به ویژه دانش آموزان شرکت کننده در مراسم یوم الله 13 آبان تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، شرکت کنندگان با فریادهای "الله و اکبر"،"خامنه ای رهبر" بندهای قطعنامه سراسری 13 آبان را مورد تائید قرار دادند و آدمک های اوباما و نتانیاهو را به آتش کشیدند.

مردم همیشه در صحنه جزیره قشم امسال نیز همانند سال های گذشته همانند مردم سراسر ایران سربلند با حضور پرشور در مراسم 13 آبان و سردادن شعارهای انقلابی، انزجار خود را از سیاست های غلط کشورهای استکباری فریاد زدند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن حدود 120 هزار نفر جمعیت در کنار آب های نیلگون خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید