خبر فوری

داعشی که روزی به دنبال گرفتن سوریه و عراق بود امروز نفسش بند آمده و راهی برای فرار می‌جوید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رزمایش بزرگ بسیج که از روز گذشته در این شهرستان فاز دوم خود را آغاز کرد ظهر امروز با انجام عملیات کوی برزن و تمرین دفاع از حریم شهری، در بلوار ولایت به کار خود پایان داد.

این رزمایش برای نخستین بار در دو فاز برگزار شده که هفته نخست فاز نخست آن با اجرای عملیات رزم در جنگل اجرا شد.

دفاع از کوی و برزن و تمرین آمادگی در اغتشاشات شهری فاز دوم این رزمایش بزرگ بود که در آن نیروهای 6 گردان آماده برادر و خواهر به اجرای عملیات نظامی پرداختند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در حاشیه برگزاری رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: برنامه‌های سپاه و نیروی مقاومت بسیج دارای اهداف گسترده فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و سیاسی است.

*توانمندی‌های فکری و سیاسی بسیج تقویت می‌شود

حجت‌الاسلام حسین محمدیان با اعلام اینکه در این برنامه‌ها توانمندی‌های فکری، اعتقادی و سیاسی تقویت می‌شود، افزود: رزمایش‌ها دارای اهداف جهانی است و این اقدامات نظامی در بدنه نیروی مقاومت بسیج تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش‌‎ها در سطح خرد و کلان در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: تزریق تجربیات سال‌های دفاع مقدس در بدنه نسل جدید از مهم‌ترین اهداف این حرکت است تا آموخته‌های امروز و گذشته برای نسل جوان نقش‌آفرین باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه دفاع مقدس تجربه بسیار بزرگ برای ایران اسلامی بوده است، بیان کرد: در سوریه گلوی داعش فشرده و نفس آن بند آمده است.

این مسؤول با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش در این فکر بود تا سوریه و عراق را در اختیار خود بگیرد، ادامه داد: امروزه این نیروی آدم‌کش به تنگ آمده و راهی برای فرار جست‌وجو می‌کند.

*به برکت انقلاب و خون شهیدان ابهت جهانی استکبار شکست 

محمدیان با اعلام اینکه نسل جوان امروز جامعه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در صف مبارزه ایستاده و زنجیرهای مخوف استکبار جهانی برای به بند کشیدن مظلومان را در هم می‌درد، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان توانستیم ابهت و شوکت جهانی استکبار را بشکنیم و آنها را به زیر بکشانیم؛ البته آنها امروزه فهمیدند با هر کشوری می‌توانند در ستیز باشند، اما با ایران نمی‌توانند که این مهم از برکات نظام دینی و اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون دشمن به فکر استفاده از فضاهای خالی در کشور است تا از این راه برای تهاجم بهره بگیرد، بیان کرد: فضاهای خالی هم با بصیرت ملت و رهبری مقام عظمای ولایت بسته شده و راه نفوذ دشمنان مسدود شد.

این مسؤول با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله نفوذ دشمنان، تبیین کرد: نفوذ در بخش‌های مهمی همانند اقتصادی، اخلاقی و سیاسی می‌تواند شکل بگیرد، اما با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مردم به میدان آمدند و دشمنان را ناامید کردند.

* انقلاب با حضور ملت و رهنمودهای رهبری بیمه می‌شود

محمدیان با اشاره به اینکه دشمن این روزها برنامه‌های مهمی در سر دارد، عنوان کرد: بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور همیشه در صحنه مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی با بینش سیاسی، اخلاقی و اعتقادی به همراه گوش دادن به منویات رهبر انقلاب محقق شد.

وی با اعلام اینکه ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن از تمامیت ارضی، دین، ناموس و اعتقادات خود جانانه دفاع کرد، گفت: امروزه هم موفقیت نظام‌مان با حضور همه جانبه ملت در صحنه‌های مختلف بیشتر از گذشته می‌شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید