خبر فوری

ورزشکار هرمزگانی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در بخشی از یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، فرماندهان نظامی و مسؤولان عالی استان و با حضور وسیع روحانیون استان هرمزگان برگزار شد، علیرضا بهرمن قهرمان ووشو جهان، تازه‌ترین مدال طلای خود را که در مسابقات جهانی ووشو در چین کسب کرده بود به پدر شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری اهدا کرد.

شهید سالاری از مدافعان حرم استان هرمزگان بود که در دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری (س) در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

علیرضا بهرمن قهرمان ووشوی جهان در رقابت‌های جهانی چین که دو هفته قبل برگزار شد، توانست با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت‌های جهانی که با حضور بیش از 4 هزار ورزشکار از 72 کشور جهان برگزار شد، به اهتزاز درآورد.

وی در بخشی از این مراسم عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز کشورمان در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای مدافع حرم به وجود آمده و ما هر چه داریم مدیون شهدا هستیم و مدیون خانواده‌های معظم آنان هستیم که جوانان رشید خود را نثار راه عزت انقلاب و اسلام و امنیت کشور کردند.

این ورزشکار هرمزگانی افزود: مدال‌های ما ورزشکاران در برابر ایثار بزرگ شهدا بی‌ارزش است اما امیدواریم که با این حرکت بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و ایثار عظیم آنان را پاس بداریم.

بهرمن همچنین گفت: تنها با تبعیت از مقام معظم رهبری می‌توانیم در برابر دشمنان کشورمان بایستیم و باید این راه را با قدرت و ایستادگی ادامه دهیم.

مدال طلای رقابت‌های جهانی چین در این مراسم از سوی این ورزشکار هرمزگان به پدر شهید عبدالحمید سالاری اهدا و کلیپ ویژه شهدای مدافع حرم نیز پخش شد که جلوه معنوی فراوانی به این مراسم بخشید.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید