خبر فوری

«مرگ بر آمریکا» مرگ بر دولتی که حامی منافقان و رژیمی کودک‌کش است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی در جمع بسیجیان گردان‌های الی‌بیت‌المقدس رزمایش مدافعان حریم ولایت سپاه امام رضا‌(ع) شهرستان البرز در سالروز یوم‌الله 13 آبان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و شعارهای استکبارستیزی مردم انقلابی ما شعارهایی است که از امام راحل برای ما به یادگار مانده و نشانه توجه امام به مبارزه با استکبار جهانی است.

وی تأکید کرد: منظور ما از مرگ بر آمریکا مرگ بر دولت‌ها و سیاست‌های ظالمانه آمریکا است که همواره خیال حکومت بر ملت‌ها در سر داشته و ملت‌های مظلوم در دنیا را در سلطه خود قرار داده و از حکومت‌های استبدادی و رژیم کودک‌کش عربستان حمایت کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: امروز دولت آمریکا از گروه‌های تروریستی همانند منافقین حمایت می‌کند که کشتار بیش از 17 هزار مردم بی‌گناه ملت ایران را در پرونده خود دارد و امروز هم از گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش و جبهه‌النصره حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی را انجام می‌دهد.

معبودی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا فقط ذره‌ای در صحبت‌های خود صداقت داشت و نسبت به تعهدات خود در برجام متعهد بود فردای روز توافق برجام اموال توقیفی و بلوکه شده ایران را مصادره نمی‌کرد و اموالی را که به حق متعلق به مردم ایران است را به سرقت نمی‌برد.

وی در پایان گفت: ما شاهد این هستیم که نه تنها تحریم‌های ظالمانه آمریکا پس از اجرای برجام برنداشته شده بلکه تحریم‌های بسیاری هم وضع شده و اموال توقیفی ایران توسط آمریکا مصادره شده است.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید