خبر فوری

رضایت سرمربی لستر از تساوی برابر کپنهاگن

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ازاسکای اسپورتس، تیم فوتبال لسترسیتی دیشب (چهارشنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن به تساوی بدون گل، رضایت داد.
این تساوی موجب شد تا لستر در دیدار دوم آذر ماه آینده برابر کلوپ بروژ فقط به یک امتیاز نیاز داشته باشد تا به مرحله حذفی راه یابد.
این چهارمین دیدار متوالی لسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ست که دروازه اش باز نشده و شکست نخورده است. لستر در سه مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده بود.
کلادیو رانیری، سرمربی لسترسیتی در این باره گفت:‌ بازی در ابتدا خطرناک بود ولی خوشبختانه همه چیز روبراه شد و دروازه ما بسته ماند و من خیلی راضی هستم.
وی افزود:‌ ما در برابر تیم خوبی مانند کپنهاگن بازی کردیم. آنها خیلی سازمان یافته بودند و بازی را خیلی خوب شروع کردند، ولی ما آنان را در مقابل هواداران آنان، متوقف کردیم و من خیلی رضایت دارم.
رانیری ادامه داد:‌ آنها می خواستند ما را تحت فشار قرار دهند و من انتظار این عملکرد را داشتم؛ حالا برای دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم کلوب بروژ ( 2 آذر) آماده می شویم. چالش بزرگی در همان شب میان کپنهاگن و پورتو نیز وجود دارد که دیدار آسانی نیست ولی تیم بروژ می خواهد تا کاری انجام دهد.
با وجود اینکه لسترسیتی سه امتیاز این بازی را از دست داد با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، ولی رانیری در این باره گفت: 10 امتیاز، خوب است ولی کافی نیست. پورتو با سه امتیاز اختلاف نسبت به ما در نزدیکی ما قرار دارد. سرنوشتمان در دستان خودمان است. برای ما کسب سه امتیاز مهم است و سپس با آرامش در 17 آذر به مصاف پورتو می رویم.
سرمربی لسترسیتی اظهارکرد: ما تمرکز داشتیم و اشمایکل دروازه بان تیم ،عملکرد خیلی خوبی داشت و چندین بار دروازه ما را نجات داد. او فوق العاده است.
هم اکنون در گروه جی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لسترسیتی با 10 امتیاز صدرنشین جدول است و تیم های پورتو با هفت و کپنهاگن با پنج امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند. کلوب بروژ نیز بدون امتیاز قعرنشین جدول است.
ورزشی**1210**1776
مترجم: زهرا کورهلی**انتشار:لیلا خطیب زاده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید