جزئیات برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان،غلامعلی دانشور عصر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: یکی از تأکیدات جدی وزیر ورزش و جوانان در دولت یازدهم اجرای متوازن برنامه‌ها و توزیع مطلوب پروژه‌ها در نقاط مختلف استان بخصوص در مناطق کمتر برخوردار بوده است و لذا در طراحی و اجرای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان هرمزگان نیز برنامه‌های ویژه‌ای در هر کدام از شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: در هفته تربیت بدنی امسال علاوه بر غبارروبی گلزار مطهر شهدای بندرعباس و به طور همزمان گلزار مطهر شهدا در هر کدام از شهرها و بخش‌های استان از سوی ورزشکاران، دیدار خانواده ورزش استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار هرمزگان را خواهیم داشت و دو پروژه ورزشی مهم نیز در بندرلنگه و حاجی‌آباد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین افزود: از دو تن از پیشکسوتان شاخص ورزش استان نیز در این هفته در مراسم ویژه‌ای تجلیل خواهد شد و بیش از 70 برنامه متنوع نیز در هفته تربیت‌بدنی در سراسر شهرهای استان برگزار می‌شود.

دانشور به بهره‌برداری از دو پروژه بزرگ عمرانی سالن چند منظوره ورزشی در منطقه بوستانه شهرستان بندرلنگه و شمیل در شهرستان حاجی‌آباد اشاره و گفت: در مجموع برای ساخت این دو پروژه بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی همچنین به جایگاه دهم استان هرمزگان در زمینه ورزش در کشور اشاره و این جایگاه را حاصل تلاش خانواده بزرگ ورزش استان عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان هرمزگان طی سال‌های اخیر، بسیاری از ورزشکاران مطرح استان به مسابقات ملی و بین‌المللی اعزام شده‌اند که افتخارآفرینی آنان برای کشورمان و برای استان هرمزگان را به دنبال داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تأکید کرد: در یک ساله اخیر 14 مسابقه بزرگ کشوری را در استان میزبانی کرده‌ایم و علاوه بر آن ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف موفق به کسب 111 مدال رنگارنگ شده‌اند که دستاورد بزرگی برای ورزش استان به شمار می‌رود.
منبع: فارس
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید