خبر فوری

کیامرث برخورداری: فرآیند شناسایی و ثبت نام کارگران استان آغاز شده است

هرمزبان:سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: کارگران و گروه های کاری نمونه برای نام نویسی در جشنواره استانی امتنال از کارگران اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کیامرث برخورداری چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرآیند شناسایی و ثبت نام کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان به منظور شرکت در جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه آغاز شده است.

وی بیان داشت: اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه استان کرده است و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی استان می توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه داخل کارگاه خود اقدام کنند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارکرد: امسال در این دوره ، فرایند ثبت نام بصورت دستی و حضوری با مراجعه به ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

برخورداری گفت: تعداد اعضای هر گروه کار بیش از سه نفر است و انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در سه بخش اقتصادی (صنعت ، خدمات و کشاورزی) صورت می گیرد که از هر بخش یک کارگر و یک گروه کار انتخاب می شوند.

وی یادآورشد: در مرحله مقدماتی ، کارفرمایان باید کارگران نمونه واحدهای اقتصادی را تا چهارم مهر امسال توسط کارفرمایان به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها معرفی نمایند که کمیته داوری پس از بررسی پرونده ها و مدارک ، افرادی را که دارای ابتکار، خلاقیت و اختراع هستند و حائز بالاترین امتیاز شوند به عنوان نمونه استانی انتخاب و سپس به وزارت جهت بررسی در کمیته ملی معرفی می کنند.

برخورداری خاطرنشان کرد: جشنواره امتنان از کارگران نمونه ، هر سال با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار میی شود.

بیست و هفتمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کاری نمونه استانی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید