اعزام دانش آموزان پسر میناب به اردوهای راهیان نور دریایی در خلیج فارس + تصاویر

اعزام دانش آموزان پسر میناب به اردوهای راهیان نور دریایی در خلیج فارس + تصاویر

آقای امیر مهدی حسینی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگار هرمزبان با اشاره به این که این اردو به صورت یک روزه برگزار می شود تصریح کرد: دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.

مهدی حسینی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی را اقدامی شایسته برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: این افتخاری بزرگی است که نصیب دانش آموزان شهرستان میناب در جهت شناخت و آشنایی هرچه بیشتر با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه و استراتژیک تنگه هرمز برای کشورمان و همچنین با توجه به این که مقصد این اردو جزیره هرمز است، راهیان نور دریایی را فرصتی خوب برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با وظیفه خطیر پاسبانی حریم دریایی ایران برشمرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید