خبر فوری

۵۳ طرح عمرانی توسط بنیاد برکت در هرمزگان اجرا می‌شود

هرمزبان: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: بنیاد برکت در مجموع ۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال را در استان اجرا کرده یا در دست اجرا دارد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ماشاالله قاسمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های اجرا شده و در حال اجرای بنیاد برکت در استان هرمزگان گفت: بنیاد برکت 22 پروژه را با زیر بنای 4هزار و 829 مترمربع با اعتباری بالغ بر 42میلیارد و121میلیون ریال را اجرا کرده است.
وی بیان کرد: این بنیاد 20 پروژه را با اعتبار 192 میلیارد و 989 میلیون ریال در دست اجرا دارد که با اجرای این طرح‌ها 95کلاس در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
قاسمی در مورد طرح‌های در شرف مناقصه بنیاد برکت گفت: طرح احداث 11 مسجد توسط بنیاد در شرف مناقصه است که این طرح‌ها پس از برگزاری مناقصه و طی مراحل قانونی اجرایی می‌شوند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با بیان اینکه بنیاد برکت در مجموع 53 طرح دراستان اجرا کرده یا در دست اجرا دارد، افزود: با اجرای این پروژه ها 166کلاس آماده خواهد شد و 4هزارو 980دانش آموز می توانند از فضاهای آموزشی احداث شده  استفاده کنند./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید