خبر فوری

گزارش محمد احمدی پور قبل از خطبه های نماز جمعه بخش توکهور و هشتبندی

هرمزبان:محمد احمدی پور مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش توکهور و هشتبندی قبل از خطبه های نماز جمعه، گزارشی از عملکرد این نمایندگی ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد احمدی پور مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش توکهور و هشتبندی ضمن ابلاغ سلام معاونت محترم مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب به نمازگزاران به تشریح برنامه های آموزش و پرورش پرداخت ابتدا از کلیه نهادها و ادارات بویژه حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا بارانی امام جمعه محترم و آقای قنبری بخشدار محترم توکهور و شورای اسلامی بخش توکهور و شورای اسلامی شهر – شهرداری – دهیاری ها که نهایت همکاری با آموزش و پرورش دارند تشکر و قدردانی نمودند .

احمدی پور افزود کلیه نیروهای آموزشی هر سه مقطع سازماندهی شده اند و همه همکاران دارای ابلاغ هستند و نهایت تلاش و برنامه ریزی شده است که در آغاز سال تحصیلی کمترین مشکل داشته باشیم مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم مشکل سرویس نیز بررسی گردیده و کلیه مسیرهای سال گذشته سرویس برای ایاب و ذهاب دانش آموزان برقرار است .

در پایان احمدی پور از درخشش دانش آموزان منطقه در کنکور 94 اشاره کرد وی گفت تعداد 4 نفر از دانش آموزان دختر دانشگاه فرهنگیان و تعداد 10 نفر دانشگاههای دولتی و بقیه پیام نور پذیرش شدند احمدی پور در ادامه گفت کلاس 12 نفری ریاضی و فیزیک ابوریحان بصورت صد درصدی در رشته های مهندسی برق – مهندسی کامپیوتر – مهندسی آب – مهندسی فیزیک اتمی – ریاضیات و کاربدها – و مدیریت اجرایی در دانشگاههای شهید باهنر کرمان – دانشگاه ملی زاهدان – دانشگاه شیراز – دانشگاه ولی عصر (عج ) رفسنجان – دانشگاه هرمزگان – پذیرفته شدند آقای سجاد رئیسی رشته هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان پذیرفته شده اند این خبر موجبات خوشحالی اهالی منطقه را به همراه داشته است .

احمدی پور در پایان از تلاش و کوشش همکاران – مدیران – دبیران – دانش آموزان و همراهی خانواده های محترم و به ویژه برنامه ریزی های خوب امام جمعه محترم در ایام نوروز همراه با عزیزان اردوی جهادی تشکر و قدردانی نمود.

گزارش محمد احمدی پور قبل از خطبه های نماز جمعه بخش توکهور و هشتبندی

گزارش محمد احمدی پور قبل از خطبه های نماز جمعه بخش توکهور و هشتبندی

 

انتهای پیام/

کد خبر: 394664

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید