خبر فوری

ضارب لیگ یک دستگیر شد/ بازی آلومینیوم نیمه تمام

هرمزبان: پرتاب سنگ یک تماشگر نما در دقایق پایانی دیدار تیم های خیبر با آلومینیوم باعث شکسته شدن سر صائب یونسی، بازیکن تیم آلومینیوم شده و بازی دو تیم را نیمه تمام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ورزش سه، در حالیکه خیبر 1-0 از آلومینیوم هرمزگان پیش بود و یکی – دو دقیقه تا سوت پایان بازی باقی مانده بود ، یک تماشاگر نما با پرتاب سنگ نه تنها باعث شکسته شدن سر صائب یونسی ؛ بازیکن تیم آلومینیوم شد بلکه با رفتار قبیح خود بازی را نیمه تمام گذاشته ، 10 هزار تماشاگر خونگرم لرستانی را از این عمل مایوس کرد و یک برد خانگی را از خیبر گرفت و خانواده ایی را نگران.

 

 

به گزارش فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری دیدارهای دسته اول لیگ آزادگان در خصوص این اتفاق تلخ به “ورزش سه” گفت : پزشک معالج به نماینده فدراسیون فوتبال که همراه صائب یونسی در بیمارستان است گفت پزشک معالج مصدوم صراحتاً اعلام کرده حال یونسی خوب است ولی با اینحال بهتر است بازیکن مصدوم در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشک باشد.

مسئول برگزاری رقابت های دسته اول لیگ آزادگان در ادامه افزود : فدراسیون فوتبال رفتارهای این چنینی را محکوم کرده و قطعاً با خاطیان برخورد سخت خواهد کرد. وی با اشاره به دستگیری ضارب افزود : آقای یاراحمدی ؛ سرپرست تیم خیبر در تماس تلفنی گفتند باشگاه خیبر این گونه رفتارها را تایید نمی کند و فرد ضارب هم دستگیر شده است. نتیجه این بازی چه می شود؟

محمود زاده گفت : اول وقت اداری روز شنبه گزارش بازی و پرونده این موضوع در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد و رای نهایی را کمیته انضباطی اعلام می کند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید