خبر فوری

برای دومین بار پیاپی اروند قهرمان مسابقات فوتبال نونهالان جاسک شد

هرمزبان:مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان شهرستان جاسک برای دومین بار پیاپی با قهرمانی تیم اروند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس،مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان جاسک به صورت دوره‌ای و متمرکز و با حضور شش تیم از جمله اروند، شهرداری، طوفان بونجی، دانشگاه آزاد، وحدت جاسک کهنه و گروه صنعتی گرگیج برگزار شد.

تیم فوتبال نونهالان اروند در طول برگزاری این رقابت‌ها با کسب سه پیروزی و دو تساوی و بدون شکست توانست برای دومین بار پیاپی جام قهرمانی را از آن خود کند، و تیم‌های «شهرداری» و «طوفان بونجی» به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در این دوره از رقابت‌ها در مجموع 34 گل از خط دروازه‌ها گذشت که تیم قهرمان با زدن 11 گل بهترین خط حمله مسابقات و همچنین تیم شهرداری بدون گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود کردند.

میلاد بنانج از تیم دانشگاه آزاد به عنوان فنی‌ترین بازیکن و علی مطری درتیم گروه صنعتی گرگیج از سوی کمیته مسابقات به عنوان بازیکن اخلاق لقب گرفت.

قضاوت این دوره مسابقات نیز به عهده اسماعیل ترمویی، علی تپه‌رو، رامین باسی، حسن باعثی، سهراب بایسته، حسن آمای، عباس صالح روشن و عیسی یلانبر بودند که مسئولیت برگزاری این مسابقات نیز بر عهده محمد بادسار بود.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه این مسابقات امروز با حضور عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک و احمد گمتیلی رئیس هئیت فوتبال جاسک برگزار و جام‌های قهرمانی به تیم‌های برتر اهدا شد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید