خبر فوری

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راه اندازی سامانه cmms

هرمزبان:در سمینار علمی مدیران امور عمرانی دفاتر فنی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزء دانشگاههای موفق در خصوص اجرا و عملیاتی کردن سامانه cmms نگهداشت مکانیزه تاسیسات بیمارستانی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه گفت : این سامانه یک سامانه ملی است و با دسترسی های مختلف در سطح نیروهای تاسیساتی بیمارستان تا سطح وزارت بهداشت طراحی شده است.

محمود احمدی پور بندری افزود : این سیستم عملیات برنامه ریزی شده مربوط به سرویس ، تعمیر و نگهداری تاسیسات بیمارستانی را تحت مدیریت قرار می دهد.

وی با بیان اینکه این سامانه در 34 بیمارستان کشور بعنوان پایلوت به اجرا در آمده ، گفت: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز جزء این بیمارستانهاست که با پشتیبانی کارشناسان دفتر منابع فیزیکی وزارت بهداشت و اقدامات شبانه روزی نیروهای دفتر فنی و مدیریت دانشگاه ، این سامانه در مدت کوتاهی در گامهای اول مستقر شد .

مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: اکنون تمام اقدامات نگهداشت تاسیسات بیمارستان تحت این سامانه در حال انجام است.

احمدی پور تصریح کرد: یکی از دستاوردهای این سامانه بزرگ که به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین سامانه نگهداشت کشور مطرح شده ، تحول در سرعت ، دقت و کاهش هزینه است.

منبع: ایرنا/روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید