سرشماری اینترنتی95، هرمزگان رتبه نهم کشور، بستک رتبه اول هرمزگان

مدیر اجرای سرشماری استان هرمزگان گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ازسامانه مرکز آمار ایران، تا صبح امروز یکشنبه یازدهم مهرماه، سه و هشت دهم درصد از جمعیت استان به صورت اینترنتی سرشماری شده شدند.

به گزارش هرمزبان، صالح دریانورد عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سرشماری این تعداد رتبه استان را به رتبه نهم از نظر نسبت جمعیت ثبت شده به جمعیت مقیم رسانده است.

وی افزود : در بین شهرستانهای استان هرمزگان شهرستان بستک ، سیریک و ابوموسی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.
دریانورد با اشاره به همکاری عمومی مردم در استان هرمزگان، از مردم خواست هر چه زودتر در سامانه www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند .

وی بیان داشت: مردم هرمزگان همواره نشان داده اند در هر رویداد اجتماعی و اقتصادی شاخص و پیشرو بوده اند و در سرشماری اینترنتی هم امیدواریم از لحاظ مشارکت اجتماعی در جایگاه مناسب قرار گیریم.

این مقام مسئول گفت: تمام امکانات و تسهیلات جهت مشارکت مردم در طرح سرشماری اینترنتی فراهم شده تا بدون دغدغه و با سهولت اطلاعات خانوار خود را در سامانه وارد کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: جهت تسهیل ثبت اطلاعات خانوار ، تمام مدارس، دهیاری ها، دفاتر ICTروستایی در سراسر استان سرشماری اینترنتی مراجعین را به صورت رایگان انجام می دهند.

وی اظهار داشت: در سطح شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان ، سه پایگاه در فرمانداری، مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه آینده نگری ، سازمان برنامه و بودجه به صورت رایگان ثبت اطلاعات خانوار مراجعه کنندگان در سایت معرفی شده را انجام می دهند.

دریانورد تاکید کرد: طبق مصوبه شورای اداری استان تمام مدیران باید از کارمندان بخواهند با ثبت اطلاعات خانوار خود در سرشماری اینترنتی شرکت کنند و گزارش ثبت خانوارها را به ستاد استان اعلام کنند.

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در سراسر کشور از سوم مهرماه شروع شده و تا 24 مهر ادامه دارد.
منبع: ایرنا
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید