خبر فوری

محمدرضا پاکدامن: ادارات شهرستانی هرمزگان با جدیت مشکلات جامعه ایثارگری را پیگیری کنند

هرمزبان: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌ها به مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمدرضا پاکدامن ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی معتمدین معین بنیاد شهید استان هرمزگان، با بیان اینکه توفیق خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهداء توفیق بسیار ارزشمندی است اظهار داشت: باید قدردان خدمت به این قشر از جامعه باشیم.

وی، جلسات مشورتی ایثارگران را فرصتی مناسب برای مطرح کردن مشکلات جامعه ایثارگران دانست و افزود: تشکیل این گونه جلسات سبب می شود علاوه بر تسریع در امورات ایثارگران، ارتباط مستمر ایثارگران با مسئولان استانی را نیز فراهم می کند.

سرپرست بنیاد شهید  وامور ایثارگران هرمزگان، بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌ها به مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: خدمت به جامعه شریف ایثارگران دارای اجر و قرب خاصی است و اگر خدمتی هم انجام گرفته فقط ادای وظیفه بوده است.

پاکدامن با اشاره به ارزشمندی فرصت های پیش آمده برای برگزاری این گونه جلسات اذعان داشت: کمرنگ شدن روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی سبب نفوذ دشمنان و توطئه بیشتر آنها علیه نظام و انقلاب می شود .

به گزارش تسنیم در این جلسه طرح همیاران عدل معتمدین معین با هدف استفاده از ظرفیت های این عزیزان جهت ساماندهی آن دسته از افراد و خانواده های شاهد و ایثارگر در زندان ها و همچنین استفاده از ظرفیتهای اداره حقوقی بنیاد جهت رفع مشکلات این عزیزان مورد بحث و بررسی قرا گرفت و تمهیداتی نیز در این خصوص انجام شد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید