خبر فوری

سرهنگ علی نسب: شروع برگزاری دوره های ضمن خدمت بسیج فرهنگیان هرمزگان از اول مهرماه

هرمزبان:مسوول بسیج فرهنگیان استان هرمزگان از برگزاری دوره های ضمن خدمت بسیج فرهنگیان از ابتدای مهر ماه امسال در سطح استان خبر داد .

به گزارش سرویس دریافت خبر پایگاه خبری هرمزبان،مسوول بسیج فرهنگیان استان هرمزگان از برگزاری دوره های ضمن خدمت بسیج فرهنگیان از ابتدای مهر ماه امسال در سطح استان خبر داد .

سرهنگ علی نسب در این باره گفت : با شروع سال تحصیلی جدید و شروع به کار فرهنگیان بسیجی در مدارس کانون های بسیج فرهنگیان سطح استان هرمزگان در شهرستان ها این دوره ها را برگزار خواهند کرد . وی یاد آور شد : این دوره ها قرار است تا بایان سال در 10 موضوع برگزار شود و فرهنگیان بسیجی با شرکت در این دوره ها گواهی ضمن خدمت دریافت کنند .

مسوول بسیج فرهنگیان استان هرمزگان افزود : امسال نسبت به سال گذشته موضوعات اراپه شده در دوره های ضمن خدمت دو برابر شده است که امید است فرهنگیان بسیجی بتوانند از این دوره ها به نحو احسن استفاده کنند .

سرهنگ علی نسبت در ادامه از تلاش های مدیران کانون های بسیج فرهنگیان سطح استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد .

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید