جاسم جادری: مردم هرمزگان ازاحساس امنیت بالایی برخوردارند

به گزارش هرمزبان، جاسم جادری سه شنبه درگردهمایی فرمانداران و بخشداران تابعه هرمزگان که با حضور قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در این استان شیعه و سنی در کنار هم دارای مراوداتی تاریخی و دوستی هستند و در وحدت کامل زندگی می کنند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید نیز از این ظرفیت استفاده کرده ایم و سعی در ارتقا و تقویت وحدت داشته ایم که موفق نیز بوده ایم.

جادری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال 96 ، بیان داشت: دولت به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را با هماهنگ کردن مسئولان در فرمانداری ها و سایر بخش های مربوطه برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات به کار می گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم بر روی امر انتخابات حساسیت ویژه ای دارند، تصریح کرد: انتخابات اخیر مجلس و خبرگان در هرمزگان در کمال شفافیت و بدون هیچ موردی برگزار شد و حتی یک مورد ایراد و اشکال در امر اجرا و برگزاری انتخابات شاهد نبودیم.

وی گفت: علت حضور مردم در پای صندوق های رای اعتماد و اطمینانی است که مردم به انتخابات دارند و باید تمام تلاش خود را همانگونه که در انتخابات مجلس به کار گرفتیم، به کار بگیریم تا شک و شبهه ای در امر برگزاری انتخابات رخ ندهد.

جادری خاطرنشان کرد: در انتخابات فرد پاسخ دهنده به تمام مسائل، فرمانداران شهرستان ها هستند که علاوه بر کارهای اجرایی و مسئولیت های مستقیمی که به فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان حاکمیت واگذار شده، آنها مسئول تمام امور در حوزه های تحت پوشش هستند.

جادری با بیان اینکه نباید اعتماد عمومی را خدشه دار کرد، افزود: در ماه های آینده فضای کشور وارد مرحله حساسی در بعد سیاسی می شود که خود خواهان تدبیر و تدبر بالایی تا زمان برگزاری انتخابات است تا مشکلی در امر برگزاری پیش نیاید.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: تاکنون هفت نشست با مئسولان احزاب و تشکل های سیاسی در استان داشته ایم و در حال حاضر کمترین تنش را در فضای سیاسی داریم و فضای سیاسی بی حاشیه ای را در استان شاهد هستیم.

منبع: ایرنا
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید