خبر فوری
مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی + تصاویر

مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی + تصاویر

به گزارش هرمزبان، این مراسم که آقای امیر مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب، آقای مهران ذاکری رئیس اداره آتش نشانی میناب، خانم سعیده کریمی مشاور فرماندار در امور بانوان و آقای جمادی پور نایب رئیس شورای شهر میناب در آن حضور داشتند، با قرائت جمعی قرآن توسط تعدادی از دانش آموزان و همچنین هم خوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط حضار آغاز شد.

در ادامه، دانش آموزان برنامه های خود را که شامل قرائت مقاله و نامه ای تشکرآمیز خطاب به آتش نشانان می شد اجرا نمودند. پس از آن آقای جمادی پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر میناب  به بیان نکاتی پیرامون اقداماتی که پس از آتش سوزی باید انجام شود پرداختند.

در ادامه مراسم رئیس آتش نشانی میناب سخنان آقای جمادی پور را تکمیل نموده راه های مختلف خاموش کردن آتش را بیان نمودند. ایشان همچنین مواردی که در حوزه فعالیت آتش نشانی قرار دارد و شهروندان می توانند با شماره گیری 125 از خدمات آتش نشانی بهره مند شوند گفتند که از آن جمله می توان به اطفاء حریق، رها سازی مصدومین گیرکرده در خودروها، نجات افراد محبوس شده درخانه بعلت بازنشدن درب و… اشاره نمود.

پس از آموزش های تئوری جناب ذاکری و همکارشان به آموزش عملی اطفاء حریق پرداختند.

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید