خبر فوری

انتصاب بخشداران جدید توکهور-هشتبندی، سندرک ، بندزرک و بخش مركزی میناب

به گزارش هرمزبان، طی احكام جداگانه‌ای از سوی استاندار هرمزگان بخشداران جدید توکهور-هشتبندی، سندرک، بندزرک و بخش  مركزی میناب منصوب شدند.

جاسم جادری طی احكام جداگانه‌ای  آقایان علی مهرانی، علی رستمی، شهریار رنجبر و علی بلاك را به سمت بخشداران جدید بخش‌های مركزی، سندرك، توکهور-هشتبندی و بندزرک میناب منصوب كرد.

در بخشی از احكام  استاندار هرمزگان خطاب بخشداران جدید آمده است که:

امید است با اتکا به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی در اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید. توفیق شمارا در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

لازم به ذکر است شهریار رنجبر بیش از این سمت بخشداری سندرك را بر عهده داشت و علی مهرانی پیش‌ازاین  سمت بخشداری بندزرك میناب را در كارنامه خود داشته است و آقای علی رستمی نیز سابقه سرپرستی بخشداری سندرک را در كارنامه خود دارا است و علی بلاک نیز از كاركنان فرمانداری ویژه شهرستان میناب است كه به سمت بخشدار جدید بندزرک منصوب شد.

شهرستان میناب دارای 4 بخش مرکزی، توکهور-هشتبندی، بندزرک و سندرک است.

منبع: تابناک هرمزگان

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید