خبر فوری

بازدید نمایندگان وزارت ازمدارس شهرستان میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش پرورش شهرستان میناب، در راستای پروژه مهر بازرسان وزارتی با حضور غلامعلی لک رئیس اداره مهندسی فرایندها وتحولات اداری وزارت آموزش وپرورش، سالاری کارشناس تشکیلات و ساختار اداری آموزش وپرورش هرمزگان از مدارس شهرستان میناب بازدید نمودند.

غلامعلی لک رئیس اداره مهندسی فرایندها و تحول اداری وزارت آموزش وپرورش در حاشیه این بازدیدهاگفت:مدیران مدارس نسبت به اجرای بخشنامه ها و دستورالعملهای ارسالی از سوی وزارت پایبند هستند.

وی افزود:کارها به نحو احسن و در خور توجه در خصوص پروزه مهر صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

لک تاکیدکرد:نگاه بازدید کنندگان از مناطق کمتر توسعه یافته با توجه به مشکلات و محرومیتها نگاه ویژه و در خور توجه می باشد.

رئیس اداره مهندسی فرایندها از کارکردن در مناطق محروم سخن گفت و تصریح کرد:کار کردن در مناطق محروم کاری است دلی که همکاران با جان ودل آن را انجام می دهند و این باعث رسیدن به اهداف بزرگ آموزشی و پرورشی کمک خواهد کرد.

غلامعلی لک اظهار امیدواری کرد:با درایت و عقلانیت برنامه ها را به پیش برده و با تفکرات بکر و نو از حالت سنتی خارج شویم و با استفاده از نیروهای جوان در بدنه کارشناسی ،فرایند ها را انتقال دهیم.

وی همچنین از رضا و رضایتمندی مردم سخن گفت و یاد آورشد : بهترین و مهمترین کار ما در قبال مردم خشنودی آنان در قبال انجام کاری است که ما برای آنها انجام می دهیم.

لک با ابراز رضایتمندی از کارهای انجام گرفته در مدارس خاطر نشان کرد:از کارهای مهم دیگری که می توانیم انجام دهیم به اجرا در آوردن منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و وزیر محترم آموزش وپرورش است.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید