خبر فوری

فرصت دولت/بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان

هرمزبان:بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در یادداشتی به مناسبت هفته دولت به تشریح فرصت های این هفته پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،اکرمی دراین یاد داشت آورده است: شهریور هر سال ( دوم شهریور لغایت هشتم شهریور) بواسطه سالروز شهادت دو دولتمرد صادق وپرتلاش، و به منظور جاودان سازی یاد و خاطره آن دو عزیز سفر کرده وبه پاس زحمات تمامی عناصر دلسوز و صادق نظام جمهوری اسلامی ، هفته دولت نامگذاری شده است.


معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندارهرمزگان ادامه داد: دولتها هر کدام به فراخور نگاه سیاسی – اجرایی خویش اقداماتی را در این هفته به انجام رسانیده وبرنامه هایی را تدوین وبه مورد اجرا می گذارند .


اکرمی یاد آور شد: امسال دومین سال بزرگداشت هفته دولت در دولت تدبیر وامید سپری می گردد که با توجه به رویکرد این دولت بویژه برجسته سازی عقلانیت در تصمیات اجرایی انتظار همگان بر آن قرار دارد که بزرگداشت این ایام با چهره ای متفاوت و منحصربفرد خود را نمایش بگذارد لذ از آنجائیکه نگاه به هفته دولت نگاهی فرصت محور است لذا دولت بنای آن دارد که این هفته را تبدیل به جاده دو طرفه ای از رابطه عمیق دولت وملت بنماید.


محورهای ذیل رویکرد این بزرگداشت تلقی می گردد :

1- انتقال رویکرد و نگاه بزرگداشت هفته دولت را از صرفا افتتاح پروژه های عمرانی به رویکردی اجتماعی محور که مردم و نگاه آنان به موضوعات مختلف به عنوان سنگ زیرین این ارتباط قرار داده شود.

2- با عنایت به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام محسوب میگردند هفته دولت فرصتی است که کار گزاران نظام گزارشی ازاقدامات خویش را به سمع و نظر صاحبان کشور رسانده واز دیدگاههای آنان در بهتر اداره کردن امور بهره کافی ببرند.

3- شهروندان کار فرمایان دولت محسوب می گردند ودولت به عنوان کارگزار مکلف به تقویت پاسخگویی در برابر انتظارات ملت می باشد.

4- تقویت پرسشگری مردم از دولت یکی از رویکرد های اصلی برنامه های دستگاههای اجرایی در هفته دولت برای تقویت ارتباط با نخبگان وهمچنین عموم جامعه می باشد لذا راه اندازی جریان گفتگوهای اجتماعی از جمله اقدامات اساسی محسوب می گردد.

5- هفته دولت امسال نیز همه چون سال قبل رنگ وبوی امید و عقلانیت در جای جای ایران ساری وجاری است. محقق شدن شعارهای جناب آقای رئیس جمهور محترم بویژه در زمینه کنترل تورم – رشد اقتصادی – پرونده ی هسته ای و دیپلماسی فعال و عزتمندانه جمهوری اسلامی در مواجه با بیگانگان – اظهار و بیان ادبیات فاخر ایرانی توسط مسئولین دولتی در تمامی گفتگو ها و مذاکرات – حرکت در جهت انسجام ملی در مواجه با کلیه پدیده های داخلی و خارجی وسایر دست آوردها و از همه مهمتر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان بارقه ای از امید در دل آنها شکل گرفته که چرخ کشور بر مدار عقلانیت و استفاده از توان تمامی ایرانیان پر توان می چرخد.

6-هرمزگان بعنوان بخشی زرخیز از تمامیت ارضی میهن اسلامی ایران نیز هفته دولت را فرصت مغتنمی می شمرد تا کارنامه دو ساله درخشان خویش را به صاحبان این خطه از ایران اسلامی ارائه نماید و امید آن را دارد که نمره ای ممتاز از مردم شریف استان دریافت دارد چرا که دولتی ها در هرمزگان خود را خدمتگذار صادق این مردم دریا دل می دانند که ضمن ارائه گزارش کار انتظار همراهی – همدلی و مشارکت هدفمند دراداره بهتر استان را دارند.

7- افتتاح بیش از 600 پروژه و طرح با اعتباری نزدیک به 8000 میلیارد ریال بخشی کوچک از کارکرد یکساله دولت تدبیر وامید وبا مدیریت استاندارهرمزگان می باشد.


کلام آخر اینکه :

مردم هوشمند ایران اسلامی ، سال 94 را با امید به تحقق خواست ملت در حوزه دیپلماسی خارجی و حل عزتمندانه پرونده هسته ای آغاز و سال جاری را با درایت و صلابت وبا مشارکت پر شور و نشاط خویش را در انتخابات هفتم اسفند به خوبی سپری خواهند نمود لذا همگان سر بر آستان احدیت ساییده وازایزدمنان بواسطه همه نعمت های بیکرانش که نصیب این دیار نموده، شکرگزار خواهیم بود.

منبع: ایرنا/روابط عمومی استانداری هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید