خبر فوری

اعزام تیم جهادی متخصصین پزشکی به دهستان دژگان

به گزارش هرمزبان،عبدالزهرا لنگه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از اعزام تیم جهادی متخصصین پزشکی به دهستان دژگان شهرستان بندرلنگه و ویزیت رایگان اهالی روستاهای اطراف این دهستان خبر داد.

وی افزود: در این تیم پزشکی جهادی متخصصین زنان و زایمان، اطفال، جراح مغز و اعصاب، داخلی از سوی بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان حضور داشتند.

مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه اضافه کرد: در این اردوی جهادی پزشکی بیش از 500 نفر از اهالی روستاهای دهستان دژگان توسط متخصصین مربوط ویزیت رایگان شدند.

لنگه‌ای در پایان تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی با همکاری دیگر اقشار بسیجی در محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی، ساخت مسکن مددجو در روستاها ورود پیدا کرده است و حتی از بحث درمانی و آموزشی نیز غافل نشده و هر کجا که دراین روستاها ما کمبودی را برای مردم احساس کنیم وارد عمل می‌شویم و به یاری آنها می‌شتابیم.

وی در پایان یادآور شد: دهستان دژگان در 80کیلومتری شرق بندرلنگه و با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر از مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان بندرلنگه است و به زودی یکی از طرح‌های بزرگ اشتغالزایی نیز با همکاری بسیج سازندگی هرمزگان در این روستا اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید